Astăzi, 22 iulie 2020, în Muzeul de Istorie a orașului Chișinău a avut loc ceremonia de...
Carta (Statutul) instituţiei publice Universitatea de Stat "Dimitrie Cantemir"
Planul de dezvoltare strategică instituțională a USDC în perioada 2019 - 2023
Strategia consolidată de cercetare a UnAȘM pentru anii 2015-2020
Strategia Formare continuă în cluster-ul UnivER SCIENCE
Codul de etică şi deontologie profesională al Universităţii de Stat „Dimitrie Cantemir”, (COD: REG – 36/20, ediția II, aprobat la Ședința Senatului USDC din 31.01.2020)
ACORD cu privire la asocierea în cluster-ul educațional-științific UnivER SCIENCE
Contract colectiv de muncă pentru anii 2016-2020
Regulament cu privire la iniţierea, aprobarea, monitorizarea şi evaluarea programelor de studii la USDC, (COD: REG – 32/19, ediția III, aprobat la Ședința Senatului USDC din 24.12.2019)
Regulamentul cu privire la organizarea ciclului II – studii superioare de master la Universitatea de Stat „Dimitrie Cantemir” (COD: REG – 29/19, ediția II, aprobat la Ședința Senatului USDC din 24.12.2019)
Regulamentul de organizare și desfășurare a admiterii la studii superioare de doctorat, ciclul III
Regulamentul privind organizarea și funcționarea structurii de autoguvernanță studențească în Universitatea de Stat „Dimitrie Cantemir”, (COD: REG – 30/19, ediția II, aprobat la Ședința Senatului USDC din 24.12.2019)
Regulament Comisiei pentru Managementul Calităţii (COD: REG-10/18, aprobat la Ședința Senatului USDC din 07.09.2018)
Regulamentul privind activitatea studenţilor
Regulamentul de organizare și desfășurare a admiterii la studii superioare de doctorat, ciclul III
Regulament intern al USDC (COD:REG-18/19, aprobat la Ședința Senatului USDC din 24.04.2019)
Regulamentul secţiei Internaționalizare şi Comunicare
Regulament de organizare şi funcţionare a Bibliotecii Universității de Stat„Dimitrie Cantemir”, (COD: REG – 37/20, ediția II, aprobat la Ședința Senatului USDC din 31.01.2020)
ALTE REGULAMENTE (REG)
Regulamentul instituțional cu privire la formarea continuă a personalului didactico-științific și de cercetare în cadrul Universităţii de Stat „Dimitrie Cantemir” (COD: REG-13/18, aprobat la Ședința Senatului USDC din 25.06.2018)
Regulament privind perceperea taxelor de studii în Universitatea de Stat „Dimitrie Cantemir”, (COD: REG – 35/20, ediția II, aprobat la Ședința Senatului USDC din 31.01.2020)
Regulamentul privind organizarea examenului de finalizare a studiilor superioare de licenţă în Universitatea de Stat „Dimitrie Cantemir”, (COD: REG – 31/19, ediția II, aprobat la Ședința Senatului USDC din 24.12.2019)
Regulamentul cu privire la condițiile de ocupare a locurilor cu finanțare bugetară în UnAȘM
Regulamentul privind organizarea mobilității academice a studenților și cadrelor didactice ale Universității de Stat „Dimitrie Cantemir”, (COD: REG – 34/20, ediția II, aprobat la Ședința Senatului USDC din 31.01.2020)
Regulamentul de organizare și desfășurare a admiterii la studii superioare de doctorat, ciclul III
Regulamentul privind bursele de merit în cadrul Universității Academiei de Științe a Moldovei.
Regulamentul cu privire la organizarea și administrarea paginii-web oficiale a Universității de Stat „Dimitrie Cantemir”, (COD: REG – 33/20, ediția II, aprobat la Ședința Senatului USDC din 31.01.2020)
POLITICA de asigurare a securităţii datelor cu caracter personal în cadrul Universităţii de Stat „Dimitrie Cantemir”, (COD: REG – 38/20, ediția II, aprobat la Ședința Senatului USDC din 31.01.2020)
Regulamentul privind supravegherea prin mijloace video în cadrul USDC, (COD: REG – 39/20, ediția II, aprobat la Ședința Senatului USDC din 31.01.2020)
Regulamentul privind prelucrarea şi asigurarea securităţii informaţiilor ce conţin date cu caracter personal în sistemul de evidenţă a Secţiei Resurse Umane a Universităţii de Stat “Dimitrie Cantemir”, (COD: REG – 41/20, ediția II, aprobat la Ședința Senatului USDC din 31.01.2020)
Regulamentul privind prelucrarea informaiilor ce conţin date cu caracter personalîn sistemul de evidenţă contabilă în cadrul USDC, (COD: REG – 40/20, ediția II, aprobat la Ședința Senatului USDC din 31.01.2020)
Regulamentul privind prelucrarea şi asigurarea securităţii informaţiilor ce conţin date cu caracter personal în sistemul de evidenţă a Secţiei Doctorat și cercetare a Universităţii de Stat “Dimitrie Cantemir, (COD: REG – 42/20, ediția II, aprobat la Ședința Senatului USDC din 31.01.2020)
Regulament privind protecția datelor cu caracter personal ale salariaților din cadrul USDC, (COD: REG – 43/20, ediția II, aprobat la Ședința Senatului USDC din 31.01.2020)
REGULAMENT privind prelucrarea şi asigurarea securităţii informaţiilor ce conţin date cu caracter personal în sistemul de evidenţă a Secţiei Studii şi managementul calităţii în cadrul USDC, (COD: REG – 44/20, ediția II, aprobat la Ședința Senatului USDC din 31.01.2020)
Regulamentul privind evaluarea performanţelor profesional-ştiinţifice ale studenţilor
Metodologia de elaborare și evaluare a lucrărilor științifice editate de UnAȘM
Metodologia privind cazarea în căminul studențesc al UnAȘM
Elaborarea, modificarea, retragerea regulamentelor /metodologiilor
Elaborarea procedurilor interne
Circuitul documentelor în UnAȘM
Soluționarea cererilor, reclamațiilor, contestațiilor
*Auditul intern privind calitatea
Aprecierea gradului de satisfacţie a studenţilor
Evaluarea nivelului de satisfacţie a angajatorului
Aprecierea gradului de satisfacție al angajaților
Evaluarea prestației cadrelor didactico-științifice de către studenți
Procedura operațională privind evaluarea și susținerea tezei de doctorat (PO. A-9)
Evaluarea cursurilor și a curricula disciplinare
Opinia absolvenţilor UnAȘM privind calitatea studiilor
Intenţia privind continuarea studiilor şi inserţia în câmpul muncii
Monitorizarea şi actualizarea planurilor de învăţământ
Evaluarea utilizării platformei educaţionale electronice a UnAȘM
*Elaborarea și implentarea acordurilor și parteneriatelor
*Echivalarea creditelor transferabile obținute în alte instituții din țară și străinătate
*Promovarea meritocrației și stimularea personalului
*Evaluarea colegială, autoevaluarea cadrelor didactice
Evaluarea conducătorilor de doctorat
*Publicarea materialelor didactico-științifice
Conferirea titlului și eliberarea diplomelor
*Evaluarea cursurilor de formare continuă
Procedură privind planificarea și aprobare a fondurilor (Cod:PO. F-1)
Procedura privind activele cu orice titlu (Cod:PO. F-2)
Procedura privind angajamentele de casă (Cod:PO. F-3)
Procedura privind încasarea datoriilor (Cod:PO. F-4)
Procedura privind elaborarea proiectului de buget de venituri și cheltuieli (Cod:PO. F-5)
Procedura privind întocmirea rapoartelor financiare (Cod:PO. F-6)
Procedura privind registre contabile (Cod:PO. F-7)
*Momentan procedurile evidențiate nu pot fi accesate, acestea fiind in curs de elaborare / actualizare.
Ghid metodic Cerinţe de elaborare, prezentare şi evaluare a tezelor de licenţă şi masterat
Ghid de implementare TIC la USDC
Ghid privind redactarea tezelor de doctorat și a rezumatelor
Elaborarea testelor on-line de evaluare a performanțelor academice(Ghid)