Astăzi, 22 iulie 2020, în Muzeul de Istorie a orașului Chișinău a avut loc ceremonia de...
La 7 octombrie 2014, în Sala Senatului, Secția Studii și managementul calității a organizat SEMINARUL DE INSTRUIRE A LABORANȚILOR CATEDRELOR PRIVIND UTILIZAREA PLATFORMEI EDUCAȚIONALE UnAȘM (e-learning), în vederea completării bazei de date a platformei educaționale a UnAȘM cu informația necesară pentru generarea automată a borderourilor (notele, absențele).
La training au participat metodiștii decanatelor și laboranții catedrelor din cadrul facultăților. Seminarul a început cu o scurtă prezentare a platformei educaționale e-learning UnAȘM, menționându-se oportunitățile oferite în ceea ce privește monitorizarea activității studenților, dar și importanța completării registrului electronic în vederea generării borderourilor, vizualizării diferitor statistici necesare activității decanatelor și catedrelor.
A urmat partea practică a trening-ului, unde au fost descriși pașii necesari pentru accesarea paginii de start a platformei educaționale UnAȘM. Apoi, fiecărui laborant i s-au dat datele de acces a platformei. În baza exemplului catedrei Filosofie, Istorie și Metodologia cercetării, reprezentantul Secției Studii și managementul calității a prezentat pas cu pas etapele introducerii pe platforma educațională a notelor și a absențelor. De asemenea, a fost prezentat modul de afișare a reușitei, precum și afișarea raportului privind frecvența studenților la ore.
Urmează ca Secția Studii și managementul calității să monitorizeze completarea corectă și la timp a registrului electronic de către laboranți și, în funcție de rezultate, să stabilească următorii pași în vederea îmbunătățirii managementului educațional.
Specialist principal metodist Domenco Rodion
Secția Studii și managementul calității