Posturi și funcții vacante

SECŢIA PERSONAL ŞI LOGISTICĂ

ŞEF SECŢIA PERSONAL ŞI LOGISTICĂ

Scopul general al funcţiei: coordonarea și conducerea tuturor activităților privind resursele umane (planificarea satelor de personal, selectarea și angajarea cadrelor, orientarea profesională, organizarea concursurilor de ocupare a posturilor.

Sarcini de bază:
a) asigurarea managementului resurselor umane;
b) monitorizează procedurile de secretariat în cadrul UnAȘM;
c) monitorizează arhivarea documentelor din cadrul UnAȘM.

Responsabilităţi:

    • exercitarea atribuţiilor sale de serviciu în strictă conformitate cu Regulamentul intern al instituţiei şi alte acte normative;
    • responsabili de respectarea legislaţiei în vigoare privind resursele umane;
  • coordonarea eficientă a personalului din subordine şi respectarea de către acesta a normelor interne;
  • corectitudinea înregistrărilor/actualizărilor în documentele elaborate;
  • respectarea Legii cu privire la Datele cu Carater Personal;
  • evitarea conflictului de interese;

- sporirea competenţei sale profesionale.

Împuterniciri:

  • efectuează controlul asupra realizării dispozițiilor conducerii, fondatorului și altor organe superioare ierarhice;
  • reprezintă instituţia în relaţia cu autorităţile publice pentru probleme de personal;
  • contrasemnează fișele de post ale angajaților;
  • elaborează planuri și rapoarte anuale privind activitatea sa.
 Cerinţele funcţiei faţă de persoană

Studii: Superioare.
Experienţă profesională: minimum 3 ani de activitate managerială.
Cunoştinţe:

  • cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
  • cunoaşterea managementului resurselor umane;
  • cunoaşterea politicilor, procedurilor de personal şi a lucrărilor de secretariat, precum şi a practicilor pozitive din domeniu;
  • cunoştinţe de operare la calculator Word, Excel, Power Point, Internet.

Abilităţi: Analiză şi sinteză, organizare și luare de decizii, soluţionare de probleme, planificare, elaborarea documentelor, capacităţi organizatorice, comunicare eficientă cu oamenii, capacitatea de a aplana conflictele.

Atitudini/comportamente.
Competenţe de management:

  • activitatea de manager;
  • activitatea în organele de administraţie;

Calităţi şi aptitudini manageriale:

  • cunoştinţe bune profesionale şi manageriale;
  • caracter intuitiv şi creator;
  • exemplu personal, moral şi profesional;
  • rezistenţă fizică şi psihică la solicitări;
  • prestigiu, autoritate şi responsabilitate;
  • diplomaţie.

online meds