Scott PURCELL

10/01/2015

Pe data de 01.10.2015, orele 13:00, în Sala Senatului, în cadrul programului Lecţii publice cu 50 profesori invitaţi, s-a desfăşurat prelegerea cu titlul Conversații cruciale. În calitate de formator al acestui curs a fost Scott Purcell, conducător al unei companii de asistență și consultanță financiară care are cca 300 de angajați. Este certificat drept contabil public profesionist (CPA) în SUA.

În trecut, Scott Purcell  a fost angajat al Coopers & Lybrand (acum, Price Waterhouse Coopers, una din cele 4 cele mai renumite companii internaționale de contabilitate și audit), unde a câștigat titlul de “Angajatul cel mai dedicat” al companiei, un premiu ce se oferea anual la doar 10 din cei peste 13 000 de  angajați.                                             

Actualmente, este invitatul mai multor universități din SUA la care ține prelegeri. În ţara noastră Scott Purcell este consultant financiar al companiei moldovenești de microfinanțare Invest-Credit mai bine de 7 ani.                                                                                                       

În cadrul prelegerii Conversații cruciale s-a pus accent pe teme importante, cum ar fi emoţiile puternice, divergenţele de opinii, temperamente şi priorităţi, beneficiile învățării tehnicilor de gestionare a unor asemenea situații, impactul acestor tehnici asupra interlocutorilor. Moderatorul a oferitsfaturi și tehnici care ne învață cum să facem față unor conversații complicate, atunci când mizele sunt foarte înalte, suntem copleșiți de emoții și există divergențe de opinii. Prelegerea a avut scopul de a prezenta modurile de depăşire a acestor situaţii, stabilirea soluţiilor despre cum să creștem influența, productivitatea, satisfacția și succesul în comunicare.  Conform datelor prezentate, soluţionarea situaţiilor de criză în comunicarea inter-partenerială rezidă în respectul de la persoană la persoană, dialogul sau libera circulaţie a informaţiei, crearea atmosferei de siguranţă, determinarea scopului comun, recunoaşterea greşelii (dacă a existat) şi prezentarea scuzelor de rigoare.

Prezentare (pdf)